Assalamualaikum Pictures, Images and Photos
Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator
CINTA KEPADA ALLAH ADALAH CINTA YANG SEJATI
NO COPY! NO PASTE! OK??

Saturday, December 11, 2010


''AKU''
Siapakah ''aku''?hihi...Kalau korang nak tahu,aku lah insan dan hamba Allah yang bernama ''NORAZIRAH BINTI ARSHAD''...Aku dilahirkan pada 12 June 1989...Sekarang aku berumur 21 tahun..Tahun depan 22 dah..hihi...sat jer aku dah nak tua..huhu...Aku berasal dari Kedah...Anak jati kedah nie tau..huhu...Tapi umah aku sekarang berada di Nibong Tebal,Pulau Pinang..hik3...Aku mempunyai 7 orang adik beradik...Abg sulung aku seorg dah meninggal sejak aku kecil lagi...Walaupun aku masih kecil lagi waktu 2,aku dapat rasakan cmna sedih nya suasana watu 2 kn?ermmm....Sekarang tinggal lah kami 6 beradik...3 lelaki 3 perempuan...3 dah kawen,3 lagi belum...Erm,pasni giliran aku lak kawen...kih3...Tapi x rasa mcm aku nak kawen pn..huhu....Mungkin awal lagi kot...Tapi pape pn aku bersyukur sangat dapat sebuah keluarga yang sangat bahagia dan memahami antara 1 sama lain...Aku SAYANG KAMU SEMUA!! Dulu masa aku sekolah rendah,aku sekolah kat SK Sungai Kechil Ilir,Kedah..Pas2 aku masuk sekolah menengah dari tingkatan 1-5 aku sekolah kat SMK Sultan Ahmad Tajuddin,Kedah...Aku sempat melanjutkan pelajaran aku di tingkatan 6..Kalau x silap aku,sebulan jer kot aku sempat...Pas2 aku p PLKN...huhu...mula2 mmg rasa macam x mau p..bila dah lama2 di sana rasa bezzz sgt sampai x mau balik sbb sedih nk tinggal kawan2 di sana..ihihi...Apa2 pn mmg byk sgt pengalaman dan kenangan manis di sana....Pas2 aku dapat tawaran sambung belajar di merata tempat....Tapi apa kn daya,aku x dak duit utk sambung pelajaran di tempat jauh2...Nak ikutkan aty mmg nk p yg lebih elok tapi aku xdak duit...Cian mak aku nak kena tanggung aku n adik2...So,aku buat keputusan utk sambung yg dekat2 jer n x banyak guna kos...Aku sambung di ILP Nibong Tebal,Pneng....Dekat jer dgn umah aku...hihi...Aku amik kos Teknologi Perisian Multimedia Interaktif..Bez jgk kos nie sbb leh belajar ttg IT...Sebelum nie mana taw sangat pasal IT nie..huhu....Sekarang nie Pro la ckit..hihi..Taun lepas aku konvo kat MITC Melaka....2 lah kenangan aku paling bermakna..=)
Pas2 aku mula bekerja di salah sebuah company celcom di Pneng...Aku sebagai Customer Service/Kerani di sini..Bez jgk la keja di sini sebab dapat banyak sgt pengalaman dan dapat berinteraksi dgn pelbagai jenis sikap pelanggan..huhu....Ermm,taun depan dah nak masuk tahun baru....Wahh,x sabar nya nak mulakan idup baru utk tahun 2011 nnt..hihi....Insyaallah,MY JOB pun baru...huhuhu....Anyway,i'm so happy with my life~~ Thanks for Allah because give me a happy family.....love u alls...Mmuuaahh~~~~

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

ShoutMix chat widget