Assalamualaikum Pictures, Images and Photos
Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator
CINTA KEPADA ALLAH ADALAH CINTA YANG SEJATI
NO COPY! NO PASTE! OK??

Monday, December 13, 2010

KENANGAN DI KEM PLKN DAMAI PARK RESORT,MERBOK KEDAH

KEM PLKN DAMAI PARK RESORT MERBOK,KEDAH

Disini lah aku menjalankan Program Latihan Khidmat Negara..Mula2 pergi,Ya Allah nangis sampai x mau2...Bila dah berada di sana,baru lah rasa betapa seronok nya program nie...sampai x mau balik plak 2..haha...sebab sedih nak tinggal kawan2...Kat PLKN aku ada sorg member yang paling aku rapat iaitu wanie nama nya...(gambar di atas)..Sentiasa bersama dengan dia p mana pun..hiihi...Bez dapat kwn mcm dia sebab dia BAIK!! Pape pn memang bez lah sepanjang aku berada di kem nie...Banyak pengalaman menarik yang aku perolehi seperti masuk hutan,menembak menggunakan senjata M16,berkawat dan macam2 lagi lah..kalau nk senaraikan mmg banyak..huhu....Kenangan nie aku xakan lupakan sampai bila2!!! Bagi sapa2 yang pernah pergi ke PLKN mesti taw kn camna rasanya..hihihi....anyway,semua 2 pengajaran dan pengalaman buat aku....



No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

ShoutMix chat widget